Tuesday, October 20, 2009

Mesyuarat Guru pembimbing RnD, Bahas Bahasa Malaysia dan Bahas Bahasa Inggeris







Mesyuarat Guru Pembimbing RnD, Bahas Bahasa Malaysia dan Bahas Bahas Inggeris telah diadakan seperti ketetapan berikut :

Tarikh : 14 - 16 September 2009
Tempat : Grand Continental Hotel, Kuala Lumpur
Bil Peserta : 342 orang

Unit Sukan dan Kokurikulum telah melaksanakan program di atas semasa bulan ramadhan kerana ketiadaan tarikh yang sesuai untuk diadakan mesyuarat tersebut. Walaupun dalam minggu penghujung bulan ramadhan, ramai guru telah hadir dan ini amat menmbanggakan Bahagian kerana telah terbukti bahawa guru-guru di SBP adalah komited dan proaktif. Walaupun berpuasa, komitmen yang ditunjukkan begitu tinggi dan pengalaman berbuka dan bersahur di hotel merupakan pengalaman yang begitu unik dapat diperolehi dalam mesyuarat kali ini.
Penceramah-penceramah yang dijemput merupakan orang yang arif dan diharapkan mesej dan perkongsian ilmu di antara penveramah dan guru-guru dapat dimanfaatkan untuk diri sendiri dan sekolah.
Perasmian telah disempurnakan oleh Yang Berbahagia Puan Ashah Bt Samah, Pengarah BPSBPSK dan diharapkan semoga perjalanan pertandingan tahun hadapan dapat berjalan dengan lebih teratur dan lancar lagi.

No comments: