Sunday, July 11, 2010

SBPI TEMERLOH JOHAN PERSEMBAHAN DALAM AKTIVITI PERKHEMAHAN BERSEPADU UNIT UNIFORM SBP PAHANG 2010







Perkhemahan Bersepadu Unit Uniform SBP Negeri Pahang telah diadakan pada 9 hingga 11 Julai 2010 di Kem Kokurikulum Sultan Haji Ahmad Shah Kg Pandan Kuantan, Perkhemahan tersebut telah dikelolakan oleh SBP Integrasi Kuantan ( INTEK). Pelbagai aktiviti telah dijalankan yang melibatkan semua peserta dan guru pengiring. Antara aktiviti yang dilaksanakan ialah Berkayak, Berbasikal, Wall-climbing, jalan lasak, orientaring, ikhtiar hidup dan persembahan kebudayaan. SBPI Temerloh telah disertai oleh 40 orang pelajar tingkatan 4 dan 9 orang guru pengiring. SBPI Temerloh telah berjaya menjadi Johan dalam dua persembahan 'wayang kulit' dan ' opera china'.
Guru pengiring : En Rosyaimi b Ramli, En Mohamad Rizal b Zainal Abidin, En Abd Rahman b Mamat, Cik Rofidah bt Abd Mubin, Pn Shafinar bt Haron, Cik NoorAnita bt Bakar, Cik Zarina bt Elias, Cik Tee Xiao Hui.
Majlis Penutupan Rasmi telah disempurnakan oleh Yang Berbahagia En Rosdi B Ismail Pegawai Pelajaran Daerah Kuantan pada 11 Julai 2010 jam 8.30 pagi. Beliau juga berkenan untuk menyampaikan sijil dan hadiah kepada peserta yang mengambil bahagian, Hadir sama dalam majlis berkenaan ialah Tuan Hj Awang Mohamad Zaid B Mat Zin Pengetua SBPI Kuantan merangkap Pengerusi Pengelola Perkhemahan Bersepadu SBP Pahang, Tuan Hj Mokhtar Bin Abdullah Pengetua SMS Sains Sultan Haji Ahmad Shah Kuantan, Tuan Hj Azahari Bin Tauhid Pengetua SBPI Pekan, En Abdullah Bin Musa Pengetua Sekolah Sains Sultan Haji Ahmad Shah Pekan, PK Kokurikulum SBP Pahang merangkap Ketua Kontinjen, Pegawai dan Jurulatih Pusat Kokurikulum dan Jk pengelola perkhemahan.
Razali Ahmad
PK Kokurikilum
SBPI TEMERLOH






No comments: